Item type |
テクニカルレポート / Technical Report(1) |
公開日 |
2015-03-26 |
タイトル |
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タイトル |
設計における数値解析の活用について(2) |
言語 |
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言語 |
jpn |
資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_18gh |
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資源タイプ |
technical report |
その他のタイトル(英) |
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その他のタイトル |
The Role of Computational Fluid Dynamics in Aeronautical Engineering - Second Report |
著者 |
内田, 隆志
城之内, 忠正
沢田, 恵介
野久, 徹
Uchida, Takashi
Jyonouchi, Tadamasa
Sawada, Keisuke
Nohisa, Tohru
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著者所属 |
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川崎重工業株式会社 |
著者所属 |
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川崎重工業株式会社 |
著者所属 |
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川崎重工業株式会社 |
著者所属 |
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川崎重工業株式会社 |
著者所属(英) |
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en |
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Kawasaki Heavy Industries Co. Ltd. |
著者所属(英) |
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en |
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Kawasaki Heavy Industries Co. Ltd. |
著者所属(英) |
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en |
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Kawasaki Heavy Industries Co. Ltd. |
著者所属(英) |
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en |
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Kawasaki Heavy Industries Co. Ltd. |
出版者 |
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出版者 |
航空宇宙技術研究所 |
出版者(英) |
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出版者 |
National Aerospace Laboratory(NAL) |
書誌情報 |
航空宇宙技術研究所特別資料
en : Special Publication of National Aerospace Laboratory SP-3
巻 3,
p. 255-270,
発行日 1984-11
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抄録(英) |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
The task of aircraft design often favours a robust, low-cost computational method rather than a sophisticated one. Examples of such engineering methods currently in use at Kawasaki Heavy Industries are described in this paper. Included are a viscous-inviscid coupling procedure for a 2-D airfoil at high angle of attack in incompressible flow, a vortex-lattice procedure for not-so-slender wings, and extensions of the FLO22 code so as to incorporate the fuselage- and fluid-viscosity effects. |
ISSN |
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収録物識別子タイプ |
ISSN |
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収録物識別子 |
0289-260X |
書誌レコードID |
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収録物識別子タイプ |
NCID |
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収録物識別子 |
AN10097345 |
資料番号 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
資料番号: NALSP0003031 |
レポート番号 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
レポート番号: NAL SP-3 |