Item type |
学術雑誌論文 / Journal Article(1) |
公開日 |
2019-01-17 |
タイトル |
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タイトル |
Hybrid surrogate-model-based multi-fidelity efficient global optimization applied to helicopter blade design |
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言語 |
en |
言語 |
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言語 |
eng |
キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
Multi-fidelity optimization |
キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
efficient global optimization |
キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
kriging method |
キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
expected improvement |
キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
helicopter blade design |
資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
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資源タイプ |
journal article |
アクセス権 |
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アクセス権 |
metadata only access |
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アクセス権URI |
http://purl.org/coar/access_right/c_14cb |
著者 |
Ariyarit, Atthaphon
杉浦, 正彦
田辺, 安忠
金崎, 雅博
Ariyarit, Atthaphon
Sugiura, Masahiko
Tanabe, Yasutada
Kanazaki, Masahiro
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著者所属 |
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首都大学東京 |
著者所属 |
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宇宙航空研究開発機構航空本部(JAXA) |
著者所属 |
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宇宙航空研究開発機構航空本部(JAXA) |
著者所属 |
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首都大学東京 |
著者所属(英) |
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en |
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Tokyo Metropolitan University |
著者所属(英) |
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en |
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Institute of Aeronautical Technology, Japan Aerospace Exploration Agency (JAXA) |
著者所属(英) |
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en |
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Institute of Aeronautical Technology, Japan Aerospace Exploration Agency (JAXA) |
著者所属(英) |
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en |
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Tokyo Metropolitan University |
出版者(英) |
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出版者 |
Taylor & Francis |
書誌情報 |
en : Engineering Optimization
巻 50,
号 6,
p. 1016-1040,
発行日 2017-09-27
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内容記述 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
形態: 図版あり |
内容記述(英) |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
Physical characteristics: Original contains illustrations |
内容記述(英) |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
Accepted: 2017-08-03 |
ISSN |
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収録物識別子タイプ |
ISSN |
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収録物識別子 |
0305-215X |
ISSNONLINE |
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収録物識別子タイプ |
ISSN |
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収録物識別子 |
1029-0273 |
DOI |
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識別子タイプ |
DOI |
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関連識別子 |
http://dx.doi.org/10.1080/0305215X.2017.1367391 |
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関連名称 |
info:doi/10.1080/0305215X.2017.1367391 |
資料番号 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
資料番号: PA1820046000 |