Item type |
学術雑誌論文 / Journal Article(1) |
公開日 |
2018-02-15 |
タイトル |
|
|
タイトル |
応答曲面法を用いた複数車種の同時最適化ベンチマーク問題の提案 |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
many variables and constraints optimization |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
benchmark problem |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
response surface method |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
real-world problem |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
journal article |
アクセス権 |
|
|
アクセス権 |
metadata only access |
|
アクセス権URI |
http://purl.org/coar/access_right/c_14cb |
その他のタイトル(英) |
|
|
その他のタイトル |
Proposal of Simultaneous Design Optimization Benchmark Problem of Multiple Car Structures Using Response Surface Method |
著者 |
小平, 剛央
釼持, 寛正
大山, 聖
立川, 智章
Kohira, Takehisa
Kemmotsu, Hiromasa
Oyama, Akira
Tatsukawa, Tomoaki
|
著者所属 |
|
|
|
マツダ株式会社 技術研究所 |
著者所属 |
|
|
|
マツダ株式会社 技術研究所 |
著者所属 |
|
|
|
宇宙航空研究開発機構宇宙科学研究所(JAXA)(ISAS) |
著者所属 |
|
|
|
東京理科大学 情報工学科 |
著者所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Technical Research Center, Mazda Motor Corporation |
著者所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Technical Research Center, Mazda Motor Corporation |
著者所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Institute of Space and Astronautical Science, Japan Aerospace Exploration Agency (JAXA)(ISAS) |
著者所属(英) |
|
|
|
en |
|
|
Department of Information and Computer Technology, Tokyo University of Science |
出版者 |
|
|
出版者 |
進化計算学会 |
出版者(英) |
|
|
出版者 |
The Japanese Society for Evolutionary Computation |
書誌情報 |
進化計算学会論文誌
en : Transaction of the Japanese Society for Evolutionary Computation
巻 8,
号 1,
p. 11-21,
発行日 2017
|
ISSNONLINE |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
2185-7385 |
DOI |
|
|
|
識別子タイプ |
DOI |
|
|
関連識別子 |
http://dx.doi.org/10.11394/tjpnsec.8.11 |
|
|
関連名称 |
info:doi/10.11394/tjpnsec.8.11 |
資料番号 |
|
|
内容記述タイプ |
Other |
|
内容記述 |
資料番号: SA1170219000 |