Item type |
会議発表論文 / Conference Paper(1) |
公開日 |
2015-03-26 |
タイトル |
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タイトル |
Numerical noise prediction of a generic flap configuration |
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言語 |
en |
言語 |
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言語 |
eng |
キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
aerodynamics |
キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
large eddy simulation |
キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
incompressible flow |
キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
high-lift device |
資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_5794 |
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資源タイプ |
conference paper |
著者 |
KapaKoloszar, Lilla
Rambaud, Patrick
Planquart, Philippe
Schram, Christophe
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著者所属 |
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von Karman Institute for Fluid Dynamics |
著者所属 |
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von Karman Institute for Fluid Dynamics |
著者所属 |
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von Karman Institute for Fluid Dynamics |
著者所属 |
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von Karman Institute for Fluid Dynamics |
著者所属(英) |
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en |
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von Karman Institute for Fluid Dynamics |
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von Karman Institute for Fluid Dynamics |
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von Karman Institute for Fluid Dynamics |
著者所属(英) |
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en |
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von Karman Institute for Fluid Dynamics |
出版者 |
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出版者 |
宇宙航空研究開発機構(JAXA) |
出版者(英) |
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出版者 |
Japan Aerospace Exploration Agency (JAXA) |
書誌情報 |
宇宙航空研究開発機構特別資料
en : JAXA Special Publication
巻 JAXA-SP-13-001E,
p. 157-166,
発行日 2013-11-30
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会議概要(会議名, 開催地, 会期, 主催者等)(英) |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
5th Symposium on Integrating CFD and Experiments in Aerodynamics (October 3-5, 2012, Chofu Aerospace Center, Japan Aerospace Exploration Agency (JAXA)), Chofu, Tokyo, Japan |
抄録(英) |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
The present work deals with the turbulent flow simulation of an airfoil with a generic flap. The purpose of this simulation is to provide the time history of the pressure field on the wing and on the flap for noise prediction. The configuration and the flow conditions were defined in the FP7 VALIANT project. Within this framework measurements were performed in Ecole Central de Lyon, to which the present simulation is compared. In order to be able to reproduce the measurements with numerical simulation, the experimental velocity profiles on the middle of the wing were used as inlet boundary conditions. In this work three different inlets were used and the resulting flow fields were compared. |
内容記述 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
形態: カラー図版あり |
内容記述(英) |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
Physical characteristics: Original contains color illustrations |
ISSN |
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収録物識別子タイプ |
ISSN |
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収録物識別子 |
1349-113X |
書誌レコードID |
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収録物識別子タイプ |
NCID |
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収録物識別子 |
AA11984031 |
資料番号 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
資料番号: AA0062070011 |
レポート番号 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
レポート番号: JAXA-SP-13-001E |