Item type |
テクニカルレポート / Technical Report(1) |
公開日 |
2015-03-26 |
タイトル |
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タイトル |
小型高速機主翼圧力分布の数値シミュレーションと飛行試験の比較 |
言語 |
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言語 |
jpn |
資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_18gh |
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資源タイプ |
technical report |
その他のタイトル(英) |
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その他のタイトル |
Comparative Study on Wing Pressure Distribution of High Speed Jet Airplane between Numerical Simulation and Flight Test |
著者 |
宮川, 淳一
高梨, 進
Miyakawa, Jun-ichi
Takanashi, Susumu
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著者所属 |
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三菱重工業株式会社 |
著者所属 |
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航空宇宙技術研究所 |
著者所属(英) |
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en |
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Mitsubishi Heavy Industries |
著者所属(英) |
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en |
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National Aerospace Laboratory |
出版者 |
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出版者 |
航空宇宙技術研究所 |
出版者(英) |
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出版者 |
National Aerospace Laboratory(NAL) |
書誌情報 |
航空宇宙技術研究所特別資料
en : Special Publication of National Aerospace Laboratory SP-10
巻 10,
p. 231-236,
発行日 1989-11
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抄録(英) |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
Computational aerodynamics has evolved to be a practical design tool comparable to wind tunnel testing, and it has played an important role in actual aircraft design stages. There have been intensive works already done for code validation to support the accuracy of the computation. This paper adds another effort to those works by discussing the code accuracy based upon comparison between numerical simulation and actual flight test which has never been done before. |
ISSN |
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収録物識別子タイプ |
ISSN |
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収録物識別子 |
0289-260X |
書誌レコードID |
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収録物識別子タイプ |
NCID |
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収録物識別子 |
AN10097345 |
資料番号 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
資料番号: NALSP0010039 |
レポート番号 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
レポート番号: NAL SP-10 |