Item type |
会議発表論文 / Conference Paper(1) |
公開日 |
2023-05-23 |
タイトル |
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タイトル |
LOX/エタノールガスジェネレータの高精度流量予測に関する研究 |
言語 |
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言語 |
jpn |
キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
Gas Generator |
キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
Throttling |
キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
Pressure Loss |
キーワード |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
Flow Rate |
資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_5794 |
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資源タイプ |
conference paper |
その他のタイトル(英) |
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その他のタイトル |
The Study on High-Precision Flow Rate Prediction for LOX/Ethanol Gas Generator |
著者 |
奈女良, 実央
藤浦, 彰友
中村, 祐太
中田, 大将
江口, 光
内海, 政春
NAMERA, Mio
FUJIURA, Akitomo
NAKAMURA, Yuta
NAKATA, Daisuke
EGUCHI, Hikaru
UCHIUMI, Masaharu
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著者所属 |
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室蘭工業大学工学研究科 |
著者所属 |
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室蘭工業大学工学研究科 |
著者所属 |
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室蘭工業大学理工学部 |
著者所属 |
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室蘭工業大学 |
著者所属 |
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室蘭工業大学 |
著者所属 |
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室蘭工業大学 |
著者所属(英) |
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en |
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Muroran Institute of Technology |
著者所属(英) |
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en |
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Muroran Institute of Technology |
著者所属(英) |
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en |
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Muroran Institute of Technology |
著者所属(英) |
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Muroran Institute of Technology |
著者所属(英) |
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en |
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Muroran Institute of Technology |
著者所属(英) |
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en |
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Muroran Institute of Technology |
出版者 |
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出版者 |
宇宙航空研究開発機構宇宙科学研究所(JAXA)(ISAS) |
出版者(英) |
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出版者 |
Institute of Space and Astronautical Science, Japan Aerospace Exploration Agency(JAXA)(ISAS) |
書誌情報 |
令和4年度宇宙輸送シンポジウム: 講演集録
en : Proceedings of Space Transportation Symposium FY2022
発行日 2023-01
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会議概要(会議名, 開催地, 会期, 主催者等) |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
令和4年度宇宙輸送シンポジウム(2023年1月12日-13日. 宇宙航空研究開発機構宇宙科学研究所(JAXA)(ISAS)) , 相模原市, 神奈川県 |
会議概要(会議名, 開催地, 会期, 主催者等)(英) |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
Space Transportation Symposium FY2022 (January 12-13, 2023. Institute of Space and Astronautical Science, Japan Aerospace Exploration Agency (JAXA)(ISAS)), Sagamihara, Kanagawa Japan |
抄録(英) |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
In this paper, describe a method of prediction for gas generator throttled combustion tests. In addition to the conventional method, the injector Cd was set small based on past test results. As a result, the LOX flow rate error at 70% throttle was improved from 10% to 1.3%. In addition, for flight operation, the propellant orifice diameter was examined for the feed-line resistance of the control valves. |
著者版フラグ |
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出版タイプ |
AM |
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出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa |
資料番号 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
資料番号: SA6000184027 |
レポート番号 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
STCP-2022-027 |