Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2015-03-26 |
タイトル |
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タイトル |
<論文>ターミナル領域における速度管制方式(II) : 解析と方式の評価 |
言語 |
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言語 |
jpn |
資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
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資源タイプ |
departmental bulletin paper |
その他のタイトル(英) |
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その他のタイトル |
Linear Holding in Approach Control (II) : Analysis and Evaluation |
著者 |
水町, 守志
伊藤, 益敏
宮尾, 光生
MIZUMACHI, Moriyuki
ITOH, Masutoshi
MIYAO, Kosei
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著者所属 |
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東京大学宇宙航空研究所 |
著者所属 |
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東京大学宇宙航空研究所 |
著者所属 |
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東京大学宇宙航空研究所 |
著者所属(英) |
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en |
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Institute of Space and Aeronautical Science, University of Tokyo |
著者所属(英) |
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Institute of Space and Aeronautical Science, University of Tokyo |
著者所属(英) |
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en |
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Institute of Space and Aeronautical Science, University of Tokyo |
出版者 |
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出版者 |
東京大学宇宙航空研究所 |
書誌情報 |
東京大学宇宙航空研究所報告
巻 15,
号 1_A,
p. 37-54,
発行日 1979-02
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抄録 |
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内容記述タイプ |
Abstract |
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内容記述 |
ターミナル領域における速度管制方式について理論的解析と方式評価を行った.方式評価の項目としては管制間隔を割る確率を警報率として定義し,待ち時間とあわせ取りあげた.この警報率および待ち時間について理論的解析を行い,シミュレーション結果と対比し理論的限界を示すと共に,各方式の得失を明らかにした. |
抄録(英) |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
The bounds for T_D (the average delay) and Pa (the probability of losing the separation) are obtained through theoretical analyses applied to more simplified models of the air traffic control (ATC). Such results of simulations are certified to lie in reasonable resions that are mentioned in the foregoing paper "Linear Holding in Approach Control (I)". From the viewpoint of T_D and Pa, evaluation and comparison are made within different approach control procedures which differ from each other in applying the linear holding. There is also discussed how to employ the linear holding to the actual ATC. |
ISSN |
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収録物識別子タイプ |
ISSN |
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収録物識別子 |
0563-8100 |
書誌レコードID |
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収録物識別子タイプ |
NCID |
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収録物識別子 |
AN00161914 |
資料番号 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
資料番号: SA0125716000 |